با خدمات ویژه اتوبار و باربری جلفا آشنا شوید
ارج بار از شرکت‌های معتبر باربری است که برای انتقال بار از وسایل نقلیه بروز استفاده می کند.

امروزه اسباب کشی از کارهای سختی است که هر کسی قادر به انجام آن نمی باشد، باربری و اتوبار جلفا در این خصوص هر روز هفته را آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می باشد و همچنین خاطرنشان می کند که در این رابطه هیچ نگرانی نداشته و تمامی مراحل را به باربری ” ارج بار ” بسپارید.
زمانی که بخواهید در سریع‌ترین زمان ممکن انتقال بار را به انجام برسانید، با انواع خدمات باربری منطقه جلفا می‌توانید روشی را انتخاب کنید که بهترین تناسب را با چارچوب زمانی شما داشته باشد. اتوبار محدوده جلفا در زمان حمل بار بیمه‌نامه و بارنامه ای به شما می‌دهد که تامین کننده ارزش اثاثیه شماست. یکی از محسنات این بارنامه این است که در هرزمانی می توانید از شرایط بار خود کسب اطلاع کنید.

باربری جلفا

ازجمله ویژگی‌های مهم شرکت باربری ارج بار که مورد رضایت مشتریان قرار گرفته است عبارت اند از :

رعايت نکات ايمني در باربري جلفا تهران

همان‌طور که میدانید ایمنی حمل کالا، از بخش های مهم باربری منطقه جلفا است؛ از این رو شرکت باربری ارج بار ارسال کالا به مقصد مورد نظر را به صورت ایمن و با روشی مقرون‌به‌صرفه به انجام می رساند.

بيمه کالاها در باربری جلفا

بيمه نيز جزئي از بخش هايي است که در اتوبار کالا نمي توان از آن غافل شد، اگر زماني کالاي شما در اثر اتفاقاتي غير منتظره آسيب ببيند، با داشتن بيمه باربري، هزينه کالاهاي آسيب‌ديده توسط بيمه پرداخت مي شود. شرکت باربري جلفا قابليت حمل هر نوع باري را همراه با بيمه و با بهترين کيفيت و در سريع‌ترين زمان در اختيار دارد.

بسته‌ بندی باربري محدوده جلفا

در زمان اسباب‌کشي، شرکت باربري منطقه جلفا با در اختيار داشتن افراد متخصص در زمينه بسته‌بندي وسايل و لوازم خانگي، بهترين کيفيت را به مشتريان ارائه مي دهند؛ موضوعي که مي تواند احتمال آسيب ديدن کالاها را به حداقل ممکن برساند.

کافی است با ما در ارتباط باشید. شماره تلفن ۰۹۱۲۸۴۰۵۱۷۱  و  ۲۲۶۳۲۴۲۰   در خدمت شما است.

چندين مولفه براي تعيين قيمت ارسال کالاهاي شما عزيزان نقش دارند :

  • اندازه و وزن بار

    ابعاد و وزن محموله، کليدي براي تعيين نرخ‌هاي اتوبار و ارسال کالا هستند.

  • روش حمل بار

    شيوه ارسال مورد استفاده براي حمل بار، يک عامل سنجش قيمت است؛ براي مثال، ارسال با وسايل نقليه سريع منجر صرف هزينه اي بالاتر مي شود. وانت باربري جلفا سعي دارد بهترين روش حمل بار را به همراه مناسب ترين هزينه ها، براي شما مشتريان تهراني، فراهم سازد.

  • مبدا و مقصد بار

    فاصله بين مبدا حمل بار و مقصد نهايي، قيمت باربري در جلفا تهران را تحت تاثير قرار مي دهد. اين اتوبار منحصر به فرد، ملاک بسياري از کالاهاي خود را مبدا و مقصد بار لحاظ مي کند.

  • خدمات ويژه

    هر گونه کالا که نياز به جابجايي مخصوصي داشته باشد (شکننده، مواد خطرناک) احتمالا به هزينه هاي بالاتري براي ارسال نياز دارند.